Είμαι 28 χρονών. Δεν θα πω αγόρι ή κορίτσι, γιατί δεν πιστεύω στην εκ γενετής σεξουαλική ταυτότητα, που περιχαρακώνει και φυλακίζει την προσωπικότητα. Σεξουαλικά, αναγνωρίζω τον εαυτό μου, ως ον-αυτοκινούμενο, ως sport αγωνιστικό αυτοκίνητο πίστας αλλά και καλοστρωμένων δημοσίων δρόμων. Από τότε που ήμουνα μικρό “αγόρι”, ένιωθα παγιδευμένος στο σώμα μου και το όνειρό μου ήταν να πιλοτάρω σαν σίφουνας, σαν Formula1 αλλά και κάνοντας κωλιές και μαντηλίκια.
Όλοι με θεωρούσαν καθυστερημένο και βαρεμένο, λέγοντάς μου, πως ποτέ δε θα μπορέσω να γίνω sport αυτοκίνητο δρόμου, πόσο μάλλον Formula1, αλλά τους αγνόησα. Ο άνθρωπος πρέπει να έχει ψηλούς στόχους! Με θεωρώ ιδιαίτερα όμορφο, αεράτο, αγωνιστικό και αεροδυναμικό. Τον ερχόμενο Αύγουστο, θα υποβληθώ σε πλαστική εγχείρηση, ώστε να μου σμιλευτεί ένα μοναδικό αεροδυναμικό σουλούπι, που τύφλα να έχει ο Pininfarina. Στη συνέχεια θα υποβληθώ σε προσθετικές εγχειρήσεις, ώστε να μου εμφυτευτεί 64βάλβιδη turbo μηχανή 1000Hp, 25άρι κιβώτιο ταχυτήτων, μοναδικό διαφορικό, που ούτε ο Κορρές μπόρεσε καν να σκεφθεί, να μου μονταριστούν ειδικά για μένα ζαντολάστιχα, μοναδικά σχεδιασμένα δορυφορικά συστήματα οδήγησης, παθητικοενεργητικής προστασίας, Artificial intelligence (Ai) computer ολοκληρωτικού ελέγχου πιλοταρίσματος, αυτόματη αναγνώριση UFO και κάμποσα άλλα καλούδια, που δεν τα έχει διανοηθεί άλλο μυαλό.
Έχω ήδη ζητήσει από συγγενείς και φίλους, να με αποκαλούν McLaren και να σέβονται το δικαίωμά μου να πιλοτάρω παντού, πολλές φορές και υπεράνω δρόμου και νόμου, ώστε να το βουλώνουν οι αρνητές της ιδιαιτερότητας και της παγκοσμιοποίησης. Το μακράν πιο σημαντικό είναι ότι θα μου δημιουργηθεί μια μηχανική Ai μήτρα, ώστε όταν γουστάρω να γεννήσω ένα, δύο ή και πολλά McLarenάκια Ai next Gen.
Είναι σημαντικότατο για το μέλλον των παραγώγων μου να γεννηθούν εν κινήσει, ώστε να καταγραφεί στο Ai-DNA τους η ευφυία μου στο μάξιμουμ. Στο μέλλον οραματίζομαι να μου εμφυτευτούν φτερά, ώστε περνώντας πάνω από το Άγιον Όρος να μου κουνά τη σημαία ο μοναχός και να φτιάχνομαι, νοιώθοντας την καρώ σημαία τερματισμού! Σημειωτέον ότι, επειδή δεν είμαι ξενέρωτος να κινούμαι με ηλεκτρικό (άντε κάθε 100km να σπρώχνεις το ξεμπρίζωτο αμάξι με το πέλμα στο οδόστρωμα ενώ γεννήθηκα για το πόδι στο γκάζι), θα καίω κηροζίνη και οι της κλιματικής υστερίας να πάνε να απ@αυτωθούν, ειδικά οι Χαράρηδες, που έτσι κι αλλιώς θα το απολαύσουν. Αν δεν βγάζεις καπνό και πολλά decibel δεν μετράς. Πάνω από όλα η ιδιαιτερότητα και η μοναδικότητά μου. Λυπάμαι που σας το λέω έτσι χύμα αλλά ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ÜBER ALLES. Σαν δικαιωματιστής, θα πολεμήσω μέχρι καψίματος φλάτζας και λιωσίματος ελαστικών για τα δικαιώματά μου κι αν δεν μπορείτε να με αποδεχτείτε είστε διαφορικοφοβικοί, φορμουλοφοβικοί, δικαιωματοφοβικοί και λυπάμαι ιδιαίτερα, για τα εντελώς λάθος συντηρητικά διεστραμμένα πατριαρχικά πρότυπα με τα οποία μεγαλώσατε, στα οποία είστε πλέον κολλημένοι σαν τους ουκρανούς στη λάσπη τους.
Ευχαριστώ για την κατανόηση….
McLaren XXLSE 1008Hp 64v,
ο γεννήτωρ της γενεάς των McLaren Ai next Gen Highlanders
υγ
- Αν κάποιοι άλλοι δικαιωματιστές εκνευριστούν μαζί μου, καλή τους χώνεψη. Ο κόσμος είναι φτιαγμένος για ανοιχτά μυαλά, με ψηλούς στόχους, όπως εγώ, και όχι εντελώς πεζά όντα, που περιορίζουν τα δικαιώματά τους μόνο στο π@δημα, ενώ εγώ θα αναπαράγομαι με Ai. Είναι φυσιολογικό οι χαμερπείς να ζηλεύουν τους υψηλόφρονες, ειδικά δε τους υψιπετώντες σαν την αφεντιά μου. Άλλο McLaren κι άλλο Regeot (πεζό), όπως και να το κάνουμε…
- Ο φίλος μου Μανωλάκης είπε κάτι περί ηλεκτροκινήσεως, που κι αυτό έπαιξε ρόλο στην επιλογή κηροζίνης, ως καυσίμου. Χώρια που δεν μπορεί να τροφοδοτηθεί η βιομηχανία αυτοκινήτων με την απαραίτητη ποσότητα σπανίων γαιών (απλά δεν υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής), υπάρχει ένα αξεπέραστο πρόβλημα : τα αυτοκίνητα θα φορτίζονται σχεδόν όλα το βράδυ, όταν δεν υπάρχει ηλιακή ενέργεια. Το ακούσατε και το ξεχάσατε. Μην φτάσει στα αυτιά των κούληδων και των αφέντρων τους και τους έρθει βίαιη εμμηνόπαυση. Θα είστε υπεύθυνοι!