Με ανάρτησή του στο facebook επίσης υπερθεματίζει για τις απόψεις του και παραπέμπει και αυτός στην ατομική ευθύνη.

Την «υστερία» των ΜΜΕ  καταγγέλλει ο ο πρώην υπουργός Στέφανος Μάνος,σχετικά με το πώς παρουσιάστηκαν τα προβλήματα από την κακοκαιρία Ελπίς στην χώρα μας. « Σε άλλες χώρες η αντιμετώπιση από τα ΜΜΕ είναι εντελώς διαφορετική. Δείτε τι συνέβη πριν από λίγο καιρό στην Αμερική όπου είχαμε αντίστοιχους εγκλωβισμένους», ανέφερε , μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα  

«Βιαστήκαμε να δώσουμε αποζημιώσεις σε οδηγούς που δεν είχαν αλυσίδες και είχαν φθαρμένα λάστιχα, κανονικά αυτοί θα έπρεπε να πληρώσουν αποζημίωση 2.000 ευρώ για το μεγάλο πρόβλημα που προκάλεσαν στους δρόμους», συνέχισε ο κ. Μάνος.

Επίσης ο ίδιος, σε άρθρο του έκανε λόγο για « ενδημική αντιεπιχειρηματική μανία»  ενώ αναλύοντας   την «οπτική» του. γράφει μεταξύ άλλων: 

Χωρίς βέβαια να είμαι ειδικός, θα μου επιτρέψετε ορισμένες παρατηρήσεις που θα διευκολύνουν όσους θέλουν να σκεφτούν ψύχραιμα. Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι όσοι εγκλωβίστηκαν και πάγωσαν για ώρες μέσα στο χιόνι δύσκολα θα δεχτούν να σκεφτούν ψύχραιμα. Είναι όμως όλοι οι άλλοι, οι περισσότεροι, και είναι η κρυφή ελπίδα ότι κάτι θα μάθουμε για το μέλλον.

1. Δευτέρα πρωί απαγορευόταν η κίνηση φορτηγών στην Εθνική Οδό, αλλά ήταν ελεύθερη στην Αττική Οδό. Αποκλειστική αρμοδιότητα για την απαγόρευση έχει το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας.

2. Νταλίκες δίπλωσαν στα δύο ρεύματα της Αττικής Οδού και την έφραξαν. Γιατί σε ίσιο δρόμο γλίστρησαν και δίπλωσαν; Διότι, καίτοι μη ειδικός, εκτιμώ ότι φορούσαν φθαρμένα λάστιχα. Όπως, για λόγους λάθος οικονομίας, κάνουν πολλοί κατά παράβαση του άρθρου 81 του Κ.Ο.Κ. Ο υπουργός Υποδομών κ. Καραμανλής δήλωσε ότι διερευνά τις ευθύνες της Αττικής Οδού, αλλά δεν φάνηκε να ενδιαφέρεται για την παράβαση του Κ.Ο.Κ. που σε συνδυασμό με το χιόνι προκάλεσε το χάος. Τον έλεγχο του πέλματος των ελαστικών των φορτηγών και των λεωφορείων και πούλμαν πρέπει να κάνει συχνά η αστυνομία του κ. Θεοδωρικάκου.

3. Τα περισσότερα Ι.Χ. με καινούργια λάστιχα θα είχαν χθες περιορισμένα προβλήματα. Με φθαρμένα λάστιχα, κατά παράβαση του Κ.Ο.Κ., αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα αλλά, το σημαντικότερο, προκαλούν προβλήματα στους άλλους. Ένα να ακινητοποιηθεί στη ράμπα εξόδου, ακινητοποιούνται όλα τα επόμενα.

4. Η αστυνομία σταματάει ακρίτως όλα τα αυτοκίνητα επειδή δεν φοράνε αλυσίδες. Αυτοκίνητα όμως, για παράδειγμα, με κίνηση στους 4 τροχούς με ειδικά λάστιχα για το χιόνι (που στις βόρειες χώρες είναι υποχρεωτικά τους χειμερινούς μήνες) δεν χρειάζονται αλυσίδες.

5. Είναι ακατανόητη η απόφαση να διακοπεί η λειτουργία του προαστιακού που στη συνέχεια ακυρώθηκε. Φανταστείτε στην Ελβετία, 30 πόντοι χιόνι να ακυρώνουν τη λειτουργία των μέσων σταθερής τροχιάς. Ποιος ξέρει πόσα προβλήματα στη λειτουργία του αεροδρομίου προκάλεσε και πόσες δυσκολίες πρόσθεσε στους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό; Θα το διερευνήσει ο κ. Καραμανλής που ετοιμάζεται να επενδύσει 4 δις. ευρώ στους σιδηροδρόμους που δυσκολεύονται να λειτουργήσουν όταν χιονίζει;

6. Χάος επικράτησε και εκτός της Αττικής Οδού. Αλλά εκεί δεν υπήρχε μία εταιρεία για να στραφεί η μανία της κοινής γνώμης. Την ευθύνη για το χάος είχαν τα Υπουργεία Πολιτικής Προστασίας και Προστασίας του Πολίτη, η Περιφέρεια και οι Δήμοι. Εκπροσωπήθηκαν επαξίως στις τηλεοράσεις.

«Επειδή με ρώτησαν πώς μπορεί πρακτικά να γίνει ο έλεγχος των ελαστικών, θυμίζω ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, ο κ. Πιερρακάκης ανακοίνωσε νέα εφαρμογή με την οποία εντοπίζονται τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Τα ΚΤΕΟ ελέγχουν μεταξύ άλλων την κατάσταση των ελαστικών και διατηρούν τις πληροφορίες κάθε αυτοκινήτου για τρία χρόνια τουλάχιστον.

Η δική μου υπόθεση είναι ότι οι νταλίκες που δίπλωσαν στην Αττική Οδό και η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που ακινητοποιήθηκαν είχαν φθαρμένα ελαστικά.

Με την εφαρμογή του κ. Πιερρακάκη είναι εύκολος ο έλεγχος. Τα αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν στην Αττική Οδό και θα αποζημιωθούν με απόφαση του πρωθυπουργού με 2.000 ευρώ είχαν περάσει ΚΤΕΟ; Και αν ναι, το ΚΤΕΟ είχε συστήσει αντικατάσταση ελαστικών; Και αν πάλι ναι, αντικαταστάθηκαν; Διότι αν το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ και δεν είχε αντικαταστήσει φθαρμένα ελαστικά παρά τη σχετική υπόδειξη, τότε δεν πρέπει να λάβει αποζημίωση 2.000 ευρώ αλλά ενδεχομένως να πληρώσει αποζημίωση για όσα προβλήματα προκάλεσε στους άλλους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.