//ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ “ΕΙΣΒΟΛΗ” ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ!

ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ “ΕΙΣΒΟΛΗ” ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ!

Έκκληση σωτηρίας και υπεράσπισης της Ελληνικής Γλώσσας, από την Αγγλική Γλωσσική “εισβολή” στα Νηπιαγωγεία της Ελλάδας, απευθύνει το Μακεδονικό Κόμμα, αφυπνίζοντας τους πάντες!  Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη – Κεραμέως, ανάμεσα σε όλα τα άλλα, φέρνει και την καταστροφή της Ελληνικής Γλώσσαςεισάγοντας από φέτος δύο ώρες αγγλικών σε Ελληνόπουλα 4 και 5 ετών, που καλά καλά δεν μιλάνε τα ελληνικά ακόμημειώνοντας στα μάτια και το υποσυνείσητό τους την αξία και σημασία της σπουδαιότερης Γλώσσας του κόσμουΤης ίδιας της Ελλάδας!  Η διδασκαλία ξένης γλώσσας στα Ελληνικά Νηπιαγωγεία ισοδυναμεί με εισαγωγή δεύτερης επίσημης Γλώσσας, όπως είχε ανακοινώσει στο παρελθόν η Άννα Διαμαντοπούλουισοδυναμεί μεύψωση Αγγλικής Σημαίας στην Ακρόπολη, αναφέρει το Μακεδονικό Κόμμα, τονίζοντας ότι θα μετατρέψει τους Έλληνες του αύριο σε Αγγλόφωνους,εξαφανίζοντας τον ίδιο τον Ελληνικό Πολιτισμό, που κρατιέται με Γλώσσα, Ιστορία, Παιδεία, Ορθοδοξία, Βυζαντινή Μουσική, Δημοτικό, Λαϊκό και Έντεχνο Τραγούδι σαν εκείνο του Μίκη, αλλά και Ποίηση, σαν εκείνη του Ομήρου, σαν εκείνη του Ελύτη!  Το Μακεδονικό Κόμμα προχωρά σε ένα σύντομο ιστορικό των καταστροφικών επεμβάσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ στην Ελ

Η εισαγωγή Αγγλικής Γλώσσας στα Νηπιαγωγεία, σε Ελληνόπουλα 4 και 5 ετών, σε παιδάκια που ακόμη δεν έχουν μάθει καλά καλά να μιλούν ελληνικά και με πολλές περιπτώσεις δυσκολίας άρθρωσης (όλο και περισσότερες λόγω κυρίως του γλωσσικού – κινητικού – συναισθηματικού εγκλωβισμού και καθήλωσεις σε περιβάλλοντα τηλεόρασης, Η/Υ και κινητού), θεωρούμε πως είναι Πολιτισμικό Έγκλημα, απείρως μεγαλύτερο από εκείνο του Λόρδου Έλγιν, που καταλήστεψε τον Παρθενώνα, αφαιρώντας τα περίφημα γλυπτά των προγόνων μας, αφιέρωμα και καύχημα νίκης κατά των βαρβάρων (Περσών)!

 Ο Έλγιν τουλάχιστον δεν μπόρεσε τότε να πειράξει το μεγαλύτερο Μνημείο μας, την Ελληνική Γλώσσα! Την Γλώσσα που Πολιτισμού που είχε δημιουργήσει και ιστορήσει τον Παρθενώνα.

 Οι σημερινοί όμως εγχώριοι τριςΈλγιν, Μητσοτάκης, Κεραμέως και οι λοιποί παρατρεχάμενοι αφελληνιστές, έσπευσαν να πράξουν ό,τι χειρότερο μπορούσαν, σε τρυφερά ελληνικά βλαστάρια, που ούτε αυτά, ούτε οι νεαροί γονείς τους, έχουν συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει και τι θα συμβεί στην Ελλάδα του αύριο…

ΓΛΩΣΣΟΚΤΟΝΙΑ

 Πρόκεται για το έγκλημα της Γλωσσοκτονίας, της δολοφονίας της Ελληνικής Γλώσσας, από τα γενοφάσκια μάλιστα των παιδιών, την οποία αυτή την στιγμή σε χιλιάδες Νηπιαγωγεία της χώρας μαθαίνουν κατ΄ αρχήν να την θαυμάζουν και να κλειδώνουν ασυνείδητα μέσα στην συνείδησή τους αυτόν τον θαυμασμό για πάντα, εκτοπίζοντας σαν παρακατιανό, σαν ξεπερασμένο, σαν βαρίδιο, σαν άχρηστο, ό,τι αφορά Ελλάδα και Ελληνική Γλώσσα…  

ΣΜΥΡΝΗ

 Τα ίδια ακριβώς είχαν συμβεί στα ξένα Παρθεναγωγεία της Σμύρνης, όπου είχαν φτάσει τις Ελληνοπούλες σε απέχθεια, ακόμη και μίσος για ό,τι ελληνικό και ορθόδοξο, με αποτέλεσμα την μεγάλη Καταστροφή

 Και μόνον όταν εκείνες οι μαθήτριες αντίκρισαν τα ξένα πολεμικά πλοία, πλοία των δυνάμεων που είχαν μάθει να θαυμάζουν, να παρακολουθούν παγερά, αδιάφορα, ασυγκίνητα, απάνθρωπα την μεγάλη σφαγή των Ελλήνων, τότε κατάλαβαν, αλλά ήταν αργά…

ΙΤΑΛΟΚΡΑΤΙΑ

 Τα ίδια προσπάθησαν και οι κατακτητές Ιταλοί στα Δωδεκάνησα, ιδίως κατά την περίοδο Ντε Βέκκι (1936 – 1940) εισάγοντας ως υποχρεωτικά τα Ιταλικά στα Ελληνικά Σχολεία, αναγκάζοντας τον Ελληνισμό σε λειτουργία νέων “Κρυφών Σχολειών” με πρωταγωνίστρια και πάλι την Εκκλησία μας!

ΑΓΓΛΟΚΡΑΤΙΑ 

 Παρόμοια και η φρικτή Αγγλοκρατία στην Κύπρο μας, που εφάρμοσε μέτρα εισαγωγής και διδασκαλίας των Αγγλικών στα Κυπριακά Δημοτικά Σχολεία, για να εκτοπίσει τα Ελληνικά και να διαμορφώσει συνείδηση Άγγλων υπηκόοων στα Ελληνόπουλα, που χάρη στην Εκκλησία και πάλι και ηρωικούς Δασκάλους, γαλουχήθηκαν με τέτοιο αντιστασιακό πνεύμα, που οδήγησε στην άνδρωση του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα της ΕΟΚΑ (1955 – 59), όπου πρωταγωνίστησαν κυρίως μαθητές, όπως ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης. Έλληνες μαθητές που οι …πολιτισμένοι Άγγλοι εκτελούσαν με απαγχονισμό

 Οι ίδιοι εκείνοι, που παρότι είχαν κυκλώσει με 6.000 Αγγλικό Στρατό Κατοχής και Ελικόπτερα τον ασυμβίβαστο “αετό του Μαχαιρά” και Υπαρχηγό της ΕΟΚΑ Γρηγόρη Αυξεντίου, μην μπορώντας να τον ξετρυπώσουν από την σπηλιά της Ελευθερίας, μην μπορώντας να τον αναγκάσουν σε παράδοση, έριξαν βενζίνη και τον έκαψαν ζωντανό (3-3-1957)! Οι …πολιτισμένοι Άγγλοι! Με διαταγές θανάτου στην περίφημη Αγγλική Γλώσσα, που τόσο θαυμάζουν κάποιοι, όπως οι “μαϊμούδες” τα κλουβιά που γυαλίζουν στον ήλιο…

ΝΔ – ΠΑΣΟΚ: ΤΑ ΜΟΙΡΑΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

  Η ΝΔ υπήρξε το πρώτο μοιραίο κόμμα για την Ελληνική Γλώσσα, αφού το 1976 – 1977 δια εισηγήσεως του Γεωργίου Ράλλη ως Υπουργού Παιδείας, η Κυβέρνηση Κωνσταντίνου Καραμανλή θα καταργήσει την λεγόμενη καθαρεύουσα και θα εφαρμόσει την λεγόμενη δημοτική σε όλα τα Σχολεία και την Δημόσια Διοίκηση. Ήταν το πρώτο σκαλοπάτι του αχαλίνωτου κατήφορου… Έτσι, λ.χ., δεν μπορείς πια να διαβάσεις Παπαδιαμάντη από το πρωτότυπο, για να χαρείς τα εκπληκτικά λογοπαίγνια, τους υψηλούς αστεϊσμούς, την ζωντάνια του κειμένου, την ίδια την χάρη του συγγραφέα…

 Επί ΠΑΣΟΚ πάλι, ο Υπουργός Παιδείας Ελευθέριος Βερυβάκης, επί Κυβερνήσεως Ανδρέα Παπανδρέου, με αιφνιδιαστική (ν)τροπολογία μέσα στην νύχτα, πέρασε την κατάργηση του λεγόμενου “πολυτονικού”, των χαριτωμένων πνευμάτων και τόνων (ψιλή – δασεία, περισπωμένη) και επέβαλε την καθιέρωση του “μονοτονικού”! Η άθλια εκείνη διάταξη, ψηφίστηκε μετά τα μεσάνυχτα της 11ης Φεβρουαρίου 1982, από τριάντα μόνον παρόντες Βουλευτές… (κατεβάστε εδώ το ΦΕΚ). Το προσυπέγραψε δε και πάλι, αυτή τη φορά ως Πρόεδρος Δημοκρατίας, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής

 Το μονοτονικό οδήγησε σε περαιτέρω αποξένωση από την αρχαία γλώσσα, σε περαιτέρω λεξιπενία και ελληνοαγνωσία, σε τέλεια και θλιβερή ξενογλωσσομανία… Χώρια ότι έχει υποστηριχθεί πως τα αρχαία ελληνικά και το πολυτονικό βοηθούν στην αποφυγή δυσλεξίας που κάνει θραύση τα τελευταία χρόνια…(δείτε εδώ)

 Και ο κύριος λόγος που ψηφίσανε τότε το μονοτονικό έκτρωμα της Ελληνικής Γλώσσας, ήταν για να διευκολύνουν τους μεγαλοΕκδότες στην τύπωση των κομματικών κατά κύριο λόγο εφημερίδων τους, ώστε να μειώσουν τα έξοδα και να αυξήσουν τα έσοδα, εις βάρος του Ελληνικού Πολιτισμού ενός τόσο δοξασμένου και ιστορικού Έθνους, με τέτοια παγκόσμια γλωσσικά κειμήλια, αξεπέραστα στους αιώνες!

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

  Το τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά το φανέρωσε το 2001 η εκσυγχρονίστρια του Σημιτικού ΠΑΣΟΚ Άννα Διαμαντοπούλου, τότε Επίτροπος της Ελλάδας στην Ε.Ε., ζητώντας σε συνέντευξή της στην “Καθημερινή” την καθιέρωση των Αγγλικών ως δεύτερης επίσημης γλώσσας της Ελλάδας! Βεβαίωνε μάλιστα με θρασύτητα πως “οι Έλληνες δεν θα πάθουν τίποτε αν μάθουν να μιλούν το ίδιο καλά τα ελληνικά και τα αγγλικά“… 

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ – ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

 Βεβαίως τίποτε δεν είναι τυχαίο, ούτε η μεγάλη διαρκής συμπάθεια του Μητσοτάκη στην Άννα Διαμαντοπούλου και τις ιδέες της, κάτι που φάνηκε ολοκάθαρα μόλις πρόσφατα, με τον Πρωθυπουργό να την προτείνει στις 13 Οκτωβρίου 2020 ως υποψήφια της Ελλάδας για την θέση της Γενικής Γραμματέως του ΟΟΣΑ, ενός οργανισμού που υπαγορεύει τα απαράδεκτα Προγράμματα Σχολικής Παιδείας στην Ελλάδα και γι΄ αυτό οι αποτυχίες πάνε σύννεφο… (δείτε εδώ και εδώ)

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 Τώρα, πάλι επί ΝΔ, επιχειρείται η χαριστική βολή, με την εισαγωγή των Αγγλικών στα Ελληνικά Δημόσια Νηπιαγωγεία, με δύο ώρες αγγλική “προπαγάνδα” την εβδομάδα, την στιγμή που θα μπορούσαν με τους ίδιους Καθηγητές που προσέλαβαν, να ενισχύσουν την εκμάθηση ξένων γλωσσών σε Γυμνάσιο και Λύκειο, κατά τρόπο εντατικότερο και αποτελεσματικότερο, ώστε οι μαθητές να καταλήγουν σε Πτυχίο π.χ. Αγγλικών μέσα από το Δημόσιο Σχολείο… 

Αλλά ο σκοπός είναι όπως φαίνεται άλλος… Είναι η Αφελληνοποίηση, ώστε να επιτευχθεί η Παγκοσμιοποίηση… Αρκεί κανείς να αποκωδικοποιήσει σχετική δήλωση της κας Κεραμέως, στις 6-7-2021:

 «Η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας, μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων, ήδη από τα πρώτα χρόνια της σχολικής ζωής, στοχεύει στη διεύρυνση της γλωσσικής αντίληψης των νηπίων, καθώς και τη διαμόρφωσή τους ως ενεργών πολιτών της παγκόσμιας κοινότητας, μέσα από τον εμπλουτισμό του προγράμματος του Νηπιαγωγείου με βιωματικές δράσεις. Κάνοντας τη δέσμευσή μας πράξη, ξεκινήσαμε την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης από τη βάση της εκπαιδευτικής πυραμίδας, το Νηπιαγωγείο, που πιστεύουμε ότι μπορεί να θεμελιώσει ένα συνολικά καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα σε όλες τις βαθμίδες. Μάλιστα, το πρόγραμμα «Εισαγωγή των αγγλικών στην προσχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα» πρόσφατα διακρίθηκε με το Πιστοποιητικό Εθνικής Αναγνώρισης για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη GENE (Global Education Network Europe)”…

 Είναι λοιπόν φανερό ότι όλα πηγαίνουν σύμφωνα με τις ιδέες Διαμαντοπούλου, γιατί όταν εισάγεται μια ξένη γλώσσα στα Νηπιαγωγεία, σημαίνει ότι την καλλιεργούν για δεύτερη ανεπισήμως επίσημη γλώσσα της χώρας!

ΓΚΡΙΚΛΙΣΙΣΜΟΣ

 Αν όμως τώρα βλέπουμε τόσα γλωσσικά και άλλα ατοπήματα και έναν απίστευτο “Γκρικλισισμό” από την ανενημέρωτη και απαίδευτη νεολαία μας, φανταστείτε τι θα δούμε σε 15 χρόνια, όταν αυτά τα παιδάκια θα έχουν ενηλικιωθεί και θα είναι τόσο δεμένα με τα αγγλικά, που θα απαιτήσουν σιγά σιγά τα δημόσια έγγραφα να είναι δίγλωσσα, όπως και όλα τα ΜΜΕ και φυσικά τα βιβλία

ΑΠΟΙΚΙΑ…

 “Θα έρθει εποχή που οι πολιτικοί μας θα εκφωνούν τους δεκαρικούς λόγους τους στα αγγλικά, όπως στις αποικίες” είχε πει προφητικά κάποτε πικραμένος ο πατέρας των Ξεχασμένων Ελλήνων του κόσμου, ο συγγραφέας Δημήτρης Αλεξάνδρου και δυστυχώς βλέπουμε πως κοντεύει πια να δικαιωθεί, γιατί τα αγγλομαθή νήπια του σήμερα, θα γίνουν οι Αγγλόφωνοι “Έλληνες” του αύριο

ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑΤΑΙ

 Πολύ πιο μπροστά βέβαια, από το 1906, ο Καβάφης με τους αρχαίους Ποσειδωνιάτες περιέγραφε το μέλλον της ίδια της Ελλάδας του 2050:”Την γλώσσα την ελληνική οι Ποσειδωνιάταιεξέχασαν τόσους αιώνας ανακατευμένοιμε Τυρρηνούς, και με Λατίνους, κι άλλους ξένους.
Το μόνο που τους έμενε προγονικόήταν μια ελληνική γιορτή, με τελετές ωραίες,με λύρες και με αυλούς, με αγώνας και στεφάνους.
Κ’ είχαν συνήθειο προς το τέλος της γιορτήςτα παλαιά τους έθιμα να διηγούνται,και τα ελληνικά ονόματα να ξαναλένε,που μόλις πια τα καταλάμβαναν ολίγοι.
Και πάντα μελαγχολικά τελείων’ η γιορτή τους.Γιατί θυμούνταν που κι αυτοί ήσαν Έλληνες –Ιταλιώται έναν καιρό κι αυτοί·και τώρα πώς εξέπεσαν, πώς έγιναν,να ζουν και να ομιλούν βαρβαρικάβγαλμένοι – ω συμφορά! – απ’ τον Ελληνισμό”!

ΑΠΟΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΓΕΝΙΩΝ

 Έτσι λοιπόν ο Νηπιο-Αγγλισμός, η κυβερνητική αυτή γλωσσοξενολαγνεία, θα οδηγήσει γεννές ολόκληρες Ελληνόπουλων στην αποελληνοποίηση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα εθνικά μας θέματα, για την εθνική μας άμυνα, για την δημογραφική συντριβή, για Ελλάδα και Ορθοδοξία, για τον ίδιο τον Ελληνικό Πολιτισμό που καταβυθίζεται μέσα σε γέλια, αδιαφορία και άφθονα κομματικά χειροκροτήματα…

  Το δηλώνει ποιητικά και ξεκάθαρα ο Νίκος Γκάτσος όταν γράφει σε κάποιους στίχους του:“Πολύ δεν θέλει ο Έλληναςνα χάσει την λαλιά τουκαι να γίνει μισέλληναςαπό την αμυαλιά του”

Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

 Όμως, σε πείσμα όλων των πολεμίων και δήθεν προοδευτικών εγχώριων “Έλγιν”, η περήφανη Ελληνική Γλώσσα, γλώσσατου Ομήρου, της Ιλιάδας και της Οδύσσειας, των Αρχαίων Σοφών, των Ολυμπιακών Αγώνων, των Μαραθωνομάχων, του Λεωνίδα και του “Μολών λαβέ”, της Σαλαμίνας, του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Ευαγγελίου και της Αποκάλυψης, των Αγίων Τριών Ιεραρχών, της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας  και του Αγίου Όρους, του Ρήγα, του πατρο-Κοσμά, του θρυλικού 1821, του Σολωμού, του Παλαμά, του Παπαδιαμάντη, του Ίωνα Δραγούμη, του Ελύτη και του Μίκη Θεοδωράκη, έχει την δική της φωνή και “εκδίκηση”!ΚΙΚΕΡΩΝ (106 – 43 π.Χ.): “Ει θεοί διαλέγονται, την των Ελλήνων γλώττη χρώνται” (εάν μιλάνε οι θεοί, την γλώσσα των Ελλήνων χρησιμοποιούν)ΘΕΟΔΩΡΟΣ Β’ ΛΑΣΚΑΡΙΣ (Αυτοκράτωρ Νικαίας 1222 – 1258, υιός Αγίου Ιωάννη Βατάτζη): “Απασών γλωσσών το ελληνικόν υπέρκειται γένος”

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ (1798 – 1857): “Μήγαρις (=μήπως) έχω τίποτε άλλο στο νου μου πάρεξ ελευθερία και γλώσσα”;ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ (1859 – 1943): Για τη μητέρα γλώσσα μας τα λάβαρα κρατείστε
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ (1911 – 1996): “Τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική. Το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου. Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου”
“Νάμαστε περήφανοι για τη γλώσσα μας. Είμαστε οι μόνοι που έχουμε το προνόμιο να λέμε τον ουρανό “ουρανό” και τη θάλασσα “θάλασσα”, όπως την έλεγαν ο Ομηρος και ο Πλάτωνας. Δεν είναι λίγο αυτό”
ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ (1694 – 1778): Είθε η Ελληνική γλώσσα να γίνει κοινή όλων των λαών”
ΓΚΑΙΤΕ (1749 – 1832): “Άκουσα στον Άγιο Πέτρο της Ρώμης το Ευαγγέλιο σε όλες τις γλώσσες. Η Ελληνική αντήχησε άστρο λαμπερό μέσα στη νύχτα”
ΕΡΡΙΚΟΣ ΣΛΗΜΑΝ (1822 – 1890): “Επιθυμούσα πάντα με πάθος να μάθω Ελληνικά”ΡΕΜΥ ΝΤΕ ΓΚΟΥΡΜΟΝ (Γάλλος ποιητής 1858 – 1915): “Όταν ένας λαός δεν τολμά να υπερασπιστεί τη γλώσσα του, είναι έτοιμος πια να υποδουλωθεί”

  Ναι. Όταν ένας λαός δεν τολμά να υπερασπιστεί την γλώσσα του, είναι έτοιμος να υποδουλωθεί. Και αυτοί που την αλλάζουν, την προσβάλουν, την λασπώνουν, την μειώνουν, την πικραίνουν, την νοθεύουν, θέλουν απλά να μας υποδουλώσουν!

  Γι΄ αυτό η φωνή μας, το σπαθί μας, είναι ξίφος Ελευθερίας! 
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑτο σπαθί της Ελλάδας
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗπροστατεύουμε την Ελληνική Γλώσσα, συνεχίζουμε τον μέγα Ελληνικό Πολιτισμό

ληνική Γλώσσα, αναφέροντας και κάποια συγκινητικά ρητά Ελλήνων και Ξένων για την Γλώσσα που σκοτώνουμε, ενώ αποτελεί το μεγαλύτερο ζωντανό Μουσείο του κόσμου!

Δείτε εδώ ολόκληρη την ιστορική Ανακοίνωση