Συνεχίζεται η επέκταση του ΚΥΤ Φυλακίου, παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων του Έβρου εδώ και αρκετούς μήνες. Η κυβέρνηση άλλωστε το είχε κάνει ξεκάθαρο κατά την πρόσφατη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την Ίλβα Γιόχανσον, ότι ετοιμάζονται δομές για μόνιμες εγκαταστάσεις αλλοδαπών στα νησιά, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα. 

Έτσι το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου δημοσίευσε χθες αργά τα μεσάνυχτα απόφαση με την οποία δημιουργείται τούνελ (!) 35 μέτρων το οποίο θα συνδέει ΚΥΤ και ΠΡΟ.ΚΕ.ΚΑ με την ουσιαστικά νέα δομή που δημιουργείται απέναντι. Συνολικό κόστος… 23,4 εκατομμύρια ευρώ, από τα οποία τα 17,5 δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα 5,8 εκατ. η Ελλάδα.

Όπως αναφέρει το evros-news.gr μέσα στα… μαύρα μεσάνυχτα και συγκεκριμένα χθες στις 23:07:31, το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου του Νότη Μηταράκη δημοσίευσε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ την Απόφαση Επιδότησης για την «Αναβάθμιση Υφιστάμενης Δομής της παρ.4 του άρθρου 8 του Ν.4375/2016, στο Φυλάκιο στην Π.Ε. Έβρου».

Είναι χαρακτηριστικό ότι η προηγούμενη ανάρτηση στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ του υπουργείου Μηταράκη ήταν στις 12:40 το μεσημέρι της Παρασκευής και η συγκεκριμένη στις 11 και 7′ το βράδυ, λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Είναι και αυτό ενδεικτικό του τρόπου λειτουργίας του συγκεκριμένου υπουργείου και των υπηρεσιών του.
 
Στην απόφαση αναφέρεται ξεκάθαρα ότι  προχωράει η επέκταση του ΚΥΤ Φυλακίου μέσω… αναβάθμισης όπως αναφέρει και η αύξηση της χωρητικότητας του ΠΡΟ.ΚΕ.ΚΑ. κατά 240 άτομα. Μάλιστα θα κατασκευαστεί και υπόγεια/διάβαση (Τούνελ) μήκους περίπου 35m και πλάτους 2,5m, που θα ενώνει τα δύο εκατέρωθεν του δρόμου τμήματα της Κλειστής Ελεγχόμενης Δομής με την επέκταση τους κατά 33,7 στρέμματα, αφού μεσολαβεί δρόμος!

Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι:

  • Θα αναπτυχθεί σε έκταση επιφάνειας περίπου 33.700 τ.μ. και θα γειτνιάζει με το υφιστάμενο ΚΥΤ στο Φυλάκιο Έβρου
  • Προβλέπεται η κατασκευή 20 θέσεων καραντίνας και 240 θέσεων ΠΡΟ.ΚΕ.ΚΑ.
  • Κατά την ολοκλήρωση του έργου, η δομή θα ενοποιηθεί με την υφιστάμενη και θα
  • αποτελούν μια ενιαία (θα συνδέονται με υπόγεια διάβαση, ΤΟΥΝΕΛ δηλαδή 35 μέτρων, με ενδιάμεσα ασφαλτοστρωμένο δρόμο.

Το συνολικό ποσό που θα κοστίσει η επέκταση (ουσιαστικά είναι ΝΕΑ ΔΟΜΗ) αφού μεσολαβεί δρόμος, είναι 23.388.753,41 ευρώ από τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση θα διαθέσει τα 17.541.565,05 ευρώ (το 75%)  και η Ελλάδα από δικά της χρήματα 5,847,188.36 ευρώ (το 25%)

Ο δήμαρχος Μαυρίδης περιμένει ακόμα ερχομό του Χρυσοχοΐδη και… να του στείλουν Τεχνικό Δελτίο

Την στιγμή λοιπόν που δήμαρχος Βασίλης Μαυρίδης, ο οποίος κατάφερε μετά την Επιτροπή Αγώνα να «καπελώσει» και την κίνηση των 29 Προέδρων Τπικών Κοινοτήτων του δήμου Ορεστιάδας και να τους… ευνουχίσει αφού χωρίς τη δική του συγκατάθεση τίποτα δεν γίνεται, δηλώνει ότι περιμένει… τεχνικά δελτία από το υπουργείο Μηταράκη ή ερχομό του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, μαύρα μεσάνυχτα μαθαίνουμε ότι όλα προχωρούν κανονικά. 

Γιατί στην επέκταση ή νέα  που θα συνδέεται με τις δυο υπάρχουσες με τούνελ, θα δημιουργηθούν όπως αναφέρεται:

  • Εργασίες διαμόρφωσης χώρου
  •  Χωματουργικές εργασίες, διαμόρφωση προσβάσεων
  •  Εργασίες οδοστρωσίας
  • Διαμόρφωση χώρων αναψυχής και κοινοχρήστων χώρων
  • Κτιριακές υποδομές
  • Κατασκευή βάσεων κτιρίων
  • Εγκατάσταση οικίσκων και κτιρίων
  • Εγκατάσταση μεταλλικών στεγάστρων
  • Διαμόρφωση πολυχώρου και κλινικής
  •  Δίκτυα και Ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες
  • Ύδρευση – Αποχέτευση – Απορροή ομβρίων -βιολογικός καθαρισμός
  •  Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις
  •  Εγκαταστάσεις πυρασφάλειας σύμφωνα με τις προδιαγραφές της
  • πυροσβεστικής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *