Αυτόνομα κινητά ρομπότ (AMRs) κυκλοφορούν συνεχώς, μεταφέροντας εξαρτήματα σε προκαθορισμένους σταθμούς της γραμμής παραγωγής.

Μέσα στη γραμμή παραγωγής της βιομηχανίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων του κινεζικού τεχνολογικού κολοσσού Xiaomi, το σκηνικό διαφέρει πολύ από αυτό που θα περίμενε κανείς σε ένα παραδοσιακό εργοστάσιο.

Ρομπότ αντί ανθρώπινων χεριών

Οι εργαζόμενοι είναι ελάχιστοι, καθώς ρομποτικοί βραχίονες κινούνται με εντυπωσιακή ακρίβεια και ταχύτητα, συναρμολογώντας εξαρτήματα οχημάτων.
Παράλληλα, αυτόνομα κινητά ρομπότ (AMRs) κυκλοφορούν συνεχώς, μεταφέροντας εξαρτήματα σε προκαθορισμένους σταθμούς της γραμμής παραγωγής.


Η είσοδος της Xiaomi στην αγορά των EVs

Η Xiaomi εισήλθε δυναμικά στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων το 2021, με τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου εργοστασίου 720.000 τετραγωνικών μέτρων, το οποίο βρίσκεται στην Οικονομική και Τεχνολογική Ζώνη Ανάπτυξης του Πεκίνου (BETDA), γνωστή και ως E-Town. Το εργοστάσιο αυτό λειτουργεί ως ένα από τα πιο προηγμένα κέντρα καινοτομίας για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Το πρώτο μοντέλο SU7 και η αυτοματοποίηση της παραγωγής

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρείας, το SU7, παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2024.
Από τότε, η παραγωγική διαδικασία έχει αγγίξει νέα επίπεδα αποτελεσματικότητας: κάθε 76 δευτερόλεπτα, ένα καινούργιο όχημα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.
Περισσότερα από 700 ρομπότ εργάζονται σε 24ωρη βάση, αυτοματοποιώντας πλήρως όλες τις φάσεις της παραγωγής, από τη συναρμολόγηση ως την χύτευση μετάλλων μεγάλης κλίμακας, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
Η Xiaomi, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία της στον τομέα της τεχνολογίας, δείχνει ξεκάθαρα τη φιλοδοξία της να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επόμενη μέρα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *