Θεός αισθητός, εικών Θεού νοητού εστί.

Πλάτων 4ος π.Χ. αιώνας

Η τιμή της εικόνος επί το πρωτότυπον διαβαίνει.

Μέγ. Βασίλειος 4ος μ.Χ. αιώνας

Ο προσκυνών και τιμών την εικόνα προσκυνεί εν αυτή του εγγραφομένου την υπόστασιν.

Ζ’ οικουμενική σύνοδος 8ος μ.Χ. αιώνας

Ακριβώς η ίδια έννοια με άλλα λόγια. Αφιερωμένο σε αυτούς που λένε (ή έλεγαν) ότι οι αρχαίοι ήταν ειδωλολάτρες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *